Carrefour | Supernova Pitesti | Supernova

Hipermarketul Carrefour - Oferte atractive și bunătăți de soi

Carrefour

Ore de deschidere
Luni 08:00 - 22:00
Marţi 08:00 - 22:00
Miercuri 08:00 - 22:00
Joi 08:00 - 22:00
Vineri 08:00 - 22:00
Sâmbătă 08:00 - 22:00
Duminică 08:00 - 22:00
Abordare
DN65B, Bradu 117141, Romania
117140 Pitești
Plată
Cash si Card, Card de masa electronic (Up Romania, Edenred, Sodexo, Unicredit), card Sodexo Social Pass, tichete cadou Sodexo, Vouchere cadou: Sodexo, Edenred, Cadhoc
Telefon
E-mail
Site-ul web
Categorie
Hipermarket, restaurante şi cafenele
Abordare
DN65B, Bradu 117141, Romania
117140 Pitești
Plată
Cash si Card, Card de masa electronic (Up Romania, Edenred, Sodexo, Unicredit), card Sodexo Social Pass, tichete cadou Sodexo, Vouchere cadou: Sodexo, Edenred, Cadhoc
Telefon
E-mail
Site-ul web
Categorie
Hipermarket, restaurante şi cafenele

Carrefour România susține producătorii și economia locală

Magazinul Carrefour din Supernova Pitești susține comunitățile în care activează prin programe unice în retail și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO și Poftim Brânza Românească, care oferă susținere producătorilor de vin, celor care doresc să facă conversia către agricultura ecologică, respectiv artizanilor români de brânzeturi. În ceea ce privește produsele locale, cultivate de fermieri români, clienții pot alege dintr-o gamă diversificată de fructe și legume românești provenind din Grădina Noastră din Vărăști (jud. Giurgiu), Zărand (jud. Arad), Însurăței (jud. Brăila), Brezoaele (jud. Dâmbovița), Fierbinți (jud. Ialomița), Beiuș (jud. Bihor), Ostrov (jud. Constanța), Târgu Secuiesc (jud. Covasna), Huși (jud. Vaslui) sau Voinești (jud. Dâmbovița), dar și produse certificate Filiera Calității, cum ar fi carnea Black Angus și păstrăvul Zăganu, dezvoltate în baza unor condiții stricte de calitate.

Mărcile proprii Carrefour - cel mai bun raport calitate-preț

Pentru o experiență completă la cumpărături, clienții pot găsi pe rafturile Carrefour și produse de brand național/ internațional, și mărci dezvoltate în parteneriat cu 260 de producători români. Portofoliul variat de produse pentru toate buzunarele este distribuit pe paliere diferite de preț: de la game accesibile (precum Simpl), medii (Carrefour Classic sau Essential) la premium (Drag de România, Filiera Calității Carrefour, Eco Planet, Carrefour Bio, Carrefour Selection). Printre produsele realizate în mod tradițional se numără marca privată Drag de România - o gamă emblematică ce numără 180 de articole 100% românești, toate dezvoltate cu peste 50 de furnizori locali, majoritatea mici și mijlocii. Carrefour pune accent pe rețete tradiționale și produse cu indicație geografică protejată, ca semn de respect pentru patrimoniul culinar românesc, precum: salam de Sibiu IGP, telemea de Ibănești DOP, salată de icre de știucă IGP, salată de icre de știucă cu ceapă STG, cașcaval de Săveni IGP, cașcaval tradițional Vlasie.

Universul Carrefour – disponibil în noul magazin fizic sau direct în buzunarul clienților, prin intermediul aplicației mobile

Magazinul include în oferta sa atât produse alimentare, cât și non-alimentare, cum ar fi: electrocasnice, veselă, produse de igienă sau pentru casă și grădină, produse cosmetice, jucării sau haine din colecțiile TEX.

Toate aceste produse pot fi achiziționate direct în magazinul fizic, iar pentru ca sesiunea de cumpărături să devină rapidă și ușoară, clienții pot opta pentru casele automate, opțiunea Click & Collect, cu ridicare din magazin a comenzilor plasate online, sau opțiunea Self Scan, disponibilă în aplicația Carrefour, de scanare proprie a produselor dorite. Atât în magazine, cât și online, clienții pot folosi programul Act for Good din aplicația Carrefour, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată în care binele se ține lanț: prin fiecare sesiune de shopping, și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act for Good, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate sau experiențe unice precum degustări de vin, lecții de gătit sau excursii. Totodată, începând cu data de 8 mai 2024, Act for Good va fi disponibil și în fostele magazine cora. Programul, unic pe piața din România, dovedește încă o dată caracterul omnicanal al companiei, înregistrând în prezent 2 milioane de utilizatori activi.

Comunitățile sunt viitorul

Ducând mai departe grija pentru comunitate și mediul înconjurător, Carrefour România continuă ștafeta colectării selective a ambalajelor prin Sistemul Garanție-Returnare, un obicei promovat anterior prin campania de conștientizare Plata cu PET, un program de economie circulară prin care se promova reducerea cantității de ambalaje din plastic și introducerea plasticului într-un circuit responsabil. De asemenea, compania a introdus pungile biodegradabile și compostabile alături de o gamă extinsă de produse biodegradabile, realizează programe de colectare selectivă și derulează inițiative de încurajare a bunelor obiceiuri.

Acestor inițiative li se adaugă contribuția de peste un deceniu la Banca de Alimente - Crucea Roșie și suportul pentru multe alte programe prin care susține comunitățile vulnerabile și reduce risipa alimentară, precum Academia Carrefour. Sănătate, Educație și Terapie (SET), proiect lansat alături de Fundația FARA.

Carrefour - un univers omnicanal

Carrefour este primul retailer care a introdus în 2001 un format cu totul nou în România: hipermarketul. De atunci, Carrefour România a continuat să se dezvolte, ajungând la o amprentă națională extinsă prin magazinele multiformat (hipermarket, market, express, discount, Supeco), prin investiții strategice, precum achiziționarea tuturor activităților brandului cora în 2023 și prin prezența puternică în mediul online, prin canalul propriu carrefour.ro și platformele partenere Bringo, Glovo și Tazz, parte din profilul său omnicanal, disponibile gratuit în Google Play și App Store.

Odată cu achiziția operațiunilor România Hypermarche SA, Carrefour ajungea în 2023 la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajați.